Tienda Obrador

  • Dues persones unides per una amiga en comú que els dona suport en moments difícils. No es coneixen, però la tempesta que ha desolat el present en el qual estaven instal·lats els agermana. Cadascun, pel seu costat, s’adona que, quan l’oratge s’encalma, res és com abans.No poden recuperar el que la llevantada ha malmès, ni els projectes fredament calculats, ni les velles històries d’amor. Llevantada és un petit cant a la maduresa. Amb aquesta novel·la curta, Carme Ripoll ens mostra com un cop ben fort pot desestabilitzar tot el que hem construït amb tant d’amor i com, amb paciència i ajuda d’aquells que més estimem, ens tornem a aixecar per continuar el camí. No des de l’inici,sinó en una senda nova per descobrir
  • Deu dones i tres homes, un grup de professionals de la literatura, s’han reunit per escriure històries que parlen de maldat, crims, delictes, utopies. Cada relat sorprèn, angoixa, esgarrifa o tot al mateix temps. Algúha rebut un sinistre encàrrec,l’acceptarà?-Com rebran els nostres escriptors les crítiques? Arribarema entrar a la profunditat d’Internet per resoldrecasos? I també reflexionarem sobre l’alletament maternali sobre la calor. Està demostrat que les temperatures extremes alteren el comportament de les persones,però fins a quin punt? Accident, una dona desesperada, un alcohòlic, res no és el que sembla. Fins i tot, als setanta anys el menys esperat pot estroncarels plans. Com les miradespoden arribar a canviar els fets? Hi ha històriesque semblen pel·lícules antigues. Com es pot saltar de l’observació a l’acció? La ficció ens arriba a fer suportable la realitat? Quans’acabi la lectura, haurem trobat algunes respostesa aquestes qüestionsi, possiblement, haurem compartit sentiments amb alguns personatges. En qualsevol cas, haurem estat una bona estona immersos en bona literatura. Un referent del gènere, Andreu Martín, s’ha fet càrrec del pròleg
  • Primavera del 2.016, costat muntanya d’un carrer qualsevol de Barcelona. Deu anys més tard d'haver-se distanciat de forma brusca, la Carla i en Martí es retroben per atzar. Aquesta casualitat serà el punt d’arrencada d’un camí de renovació que, sense proposar-s’ho, emprendrà la protagonista. Un camí on les mentides, les omissions, les culpes i les venjances no seran sempre obra dels altres. I és que no es tracta en cap cas d’una història de bons i dolents, sinó de persones que es mouen a les palpentes i busquen, amb la convicció de merèixer-la més que ningú, la seva improbable felicitat.
  • La Dolors i l’Arantxa van compartir una experiència traumàtica durant l’adolescència. Trenta anys més tard, convertida en una enòloga- ga de prestigi, la Dolors (ara, Lolo) torna a les vinyes on va néixer i d’on va fugir per enfron- tar-se a les decisions que va prendre en el passat i saber, per fi, què és el que vol. La seva recerca arrossegarà l’Arantxa cap a una història plena de dolor i, a la vegada, esperança, on plana l’ombra dels casos dels nens robats i els abusos.
  • Amor y Muerte

    21,00 
    Nora ama a los románticos victorianos y viaja a Inglaterra todas las noches desde su sillón. Pero soñarla es una cosa, visitarla, otra. La realidad nunca coincide con la imaginación. Sorprendentemente, la hermana de Nora, Heli, anuncia que se va a casar con un noble inglés. Y aunque esto le molesta, no puede rechazar la invitación. Cuando llega allí, sin embargo, el encanto gótico, los exuberantes jardines de Gallow House —propiedad de la familia del futuro novio—, así como los viejos libros de la ciudad universitaria de Oxford, la enamoran. Pero hay un oscuro secreto oculto detrás de esas hermosas escenas…El hijo mayor de la familia desapareció sin dejar rastro años atrás. Y por si fuera poco, el corazón sabio de Nora arremete contra los caballeros ingleses, a pesar de su resistencia. De hecho, descubre que en la cortesía británica y la vida señorial se esconden los misterios del amor y la muerte. Nora no puede resistirse a un poco de trabajo de detective, ni a un poco de romance inglés.
  • Blanca no tiene buena suerte con los hombres. Taly como vienen se van, y ya está harta. Por eso, cuando su mejor amiga la provoca para estar todo un mes sin ninguno, acepta el reto. Poco sabía ella que, en un viaje a un lugar maravilloso, iba a encontrar a un hombre de novela. Sam ya no es el que era. La vida se encargó de darle un buen golpe, pero ahora, después de años de ser un ermitaño, le toca salir de su acogedora cabaña en la montaña y enfrentarse a la realidad. Poco sabía él que, en un viaje a un lugar que amaba, iba a encontrara una mujer que iba a iluminar toda su oscuridad. Llenos de dudas e inseguridades iniciarán la búsqueda de lo que más desean, y para ello deberán salvar miles de obstáculos. ¿Conseguirán los dos romper con todo?
  • Andreu Martín, un referente del género negro del país, nos sumerge en 16 relatos asombrosos y desconcertantes. Él, como los lectores y lectoras, sabe que las intuiciones pueden llevar a caminos erróneos, que la justicia no siempre hace honor a su nombre o que hay rec-uerdos traicioneros que vuelven con su precio a cuestas-. Unos cuentos con un aire retro, de cuando en las paredes de las calles se acumulaban cartelesrasgados. Otramaestra del género,Anna Maria Villalonga, se ha encargadodel prólogo
  • Aquesta és la història de dos peixets d’una peixera que un dia van decidir fer una cursa. La història del que va passar després, ens ho narren jugant amb la musicalitat que ens regala la rima en anglès i català i amb unes delicades il·lustracions fetes amb aquarel·la.
  • La Dolors i l’Arantxa van compartir una experiència traumàtica durant l’adolescència. Trenta anys més tard,convertida en una enòloga- ga de prestigi, la Dolors(ara, Lolo) torna a les vinyes on va néixer i d’on va fugirper enfron- tar-se a les decisions que va prendre en el passat i saber, perfi, què és el quevol. La seva recerca arrossegarà l’Arantxa cap a una història plena de dolori, a la vegada, esperança, on plana l’ombradels casos delsnens robats i els abusos.
  • El Festín

    14,00 
    Nora se reencuentra con Claudia, una talentosa bailarina a la que conoció de niña, cuando esta pierde la salud de manera drástica. La relación ambigua que se forja entre cuidadora y enferma es el núcleo de esta historia en que la vulnerabilidad y la delicadeza contrastan con lo perverso y lo macabro. Tomando como punto de partida un motivo medieval clásico, El festín es una novela sobre el deseo y sus mecanismos y manifestaciones más oscuras.
Ir a Arriba